Anmälan till ESS Jolle

Anmälan till ESS Jolles grupper sker via hemsida.

Betalning

Betalning sker med kort. Bekräftelse på bokning skickas via mail så snart bokningen är genomförd.

Medlemsavgift

Enligt ESS Jolles stadgar är man som medlem skyldig att betala medlemsavgift samt övriga avgifter som beslutats av ESS Jolle. Medlemsavgiften fastställs av årsmötet.

Medlemskapet är personligt

Medlemskapet knyts till ditt personnummer, och medlemskapet är därmed personligt och kostar 250 kr. Familjemedlemskap (600 kr) kan sökas på bokning@essjolle.se

Tidpunkt för startdatum/slutdatum är angivna vid bokning. Kurs levereras enligt gruppens utsatta startdatum.

Ångerrätt

Återbetalning

ESS Jolle återbetalar kursavgift vid avbokning inom 14 dagar och 30 dagar före kursstart. Beloppet som återbetalas är kursavgiften minus  en administrativ avgift på 250 kr.

Återbetalning av avgift vid avbokning närmare än 30 dagar före kursstart kan göras endast om det finns en ersättare för den bokade kursdeltagaren.

Kontakt

Du är alltid välkommen att höra av dig till bokning@essjolle.se om du har frågor.